ကၽြန္ေတာ္လွ်ဳိ႕ ဝွက္ခ်က္



ကၽြန္ေတာ့္ ကံဆိုးခ်က္က ေတာ့ လြန္လြန္းပါတယ္ဗ်ာ..အခုေတာ့ ဘာ Computer မွ မရိွေတာ့ဘူး...ငွားထားတဲ့ Computer က ပထမဆံုး Moderm ပ်က္တယ္..ဒါနဲ႔ Moderm ကိုလဲလိုက္တယ္..Gtalk ေနရင္း တန္းလန္းကေန Computer က မလာေတာ့ဘူး..စစ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ VGA က ၾကြသြားျပီ...ေသေရာဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ္ Hard Disk မ၀ယ္မခ်င္း Post ေကာင္းေကာင္းေလးေတြ ေရးႏိုင္ပါ့မလားမသိဘူး...ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ လိုအပ္ရင္ ရွာတဲ့ ပံုစံေလးေျပာျပမလို႔...ကၽြန္ေတာ္ Project ေတြ အသစ္ေရးခ်င္ရင္ေတာ့www.sourceforge.net ကေနရွာတယ္.. လိုခ်င္တဲ့ဟာေလးေတြကိုျပင္ျပီး တင္ပါတယ္...mmglite ကလည္း အဲဒီကေန ရလာတာပါ...glite ကေန mmglite ျဖစ္ေအာင္ ျပီးမွျပင္ခဲ့တာပါ...လိုအပ္တဲ့ code ေတြလုိခ်င္ရင္ေတာ့http://www.planet-source-code.com ကေနရွာပါတယ္..ရွာျပီးရင္ ဖ်က္ညွပ္ကပ္ေပါ့...ေနာက္တစ္ခုက စြယ္စံုက်မ္းၾကီးေပါ့... ဗဟုသုတ အတြက္ ရွာတယ္...www.en.wikipedia.com ပါ.. virus အေၾကာင္းေတြ Spyware ေတြ စတာေတြကိုရွာျပီး ဖတ္ေလ့ရိွပါတယ္...ေနာက္ဆံုးကေတာ့ အကုန္လံုးသံုးၾကတဲ့ Google ပါပဲ..လိုတာေတြကို မရေတာ့ ရင္ အဲကေနပဲ ၾကိဳးစားျပီးရွာရတာပါ....www.google.com ေပါ့...ကၽြန္ေတာ္ software ေတြ လိုခ်င္ရင္ေတာ့www.projectw.org , forum.andr.net , www.ddl2.com အဲမွာကၽြန္ေတာ္ ရွာေလ့ရိွပါတယ္...ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ရွာေတြ႔ ပါတယ္...Hard Disk ၾကီးေကာင္းသြားရင္ျပန္လာခဲ့ပါမယ္..အစက Computer ေလာကကေန အနားယူေတာ့မယ္လို႔ စဥ္းစားထားတာ....အကုန္လံုးရဲ႕ အားေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အနားမယူေတာ့ပါဘူး...ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လာခဲ့ပါမယ္..Hard Disk ၀ယ္ျပီးတဲ့အခ်ိန္ေပါ့

0 comments: